Με  την  καλλιέργεια των μεταλλαγμένων η  ανθρωπότητα  χωρίστηκε   σε  δύο περιόδους καλλιεργειών, την  πριν  και  τη  μετά,για   το λόγο  ότι   οι  επιπτώσεις  σε  όλους  τους  τομείς της  ανθρώπινης  δραστηριότητας διχάστηκαν:Περιβαλλοντικά,οικονομικά, κοινωνικά,πολιτικά,πνευματικά, αλλά  και  ηθικά.

Στην  περίοδο   την  πριν των   μεταλλαγμένων  η  φύση  βασίζεται  στη φυλετική  αναπαραγωγή,που  γίνεται  με  τη  μεταφορά χρωμοσωμάτων από  τους  γονείς  στους  απογόνους και  έτσι δημιουργήθηκε    και γενετικά, εξελίχθηκε , βελτιώνοντας    την παραγωγή με χαρακτηριστικά   νέων καλύτερων ποικιλιών.

Οι  σπόροι  των  καλλιεργειών  προέρχονται από  εκατομμύρια   χρόνια  βιολογικής  εξέλιξη και  χιλιάδες  χρόνια   γενετικής  βελτίωσης από  τους  γεωργούς .Και  η  αναζήτηση  για  πατέντες είναι λεηλασία  χαρακτηριστικών που  έχουν  αναπτυχθεί  από τη  φύση και  τους  γεωργούς σε  αγαστή  συνεργασία.

Η γενετική  μηχανική όμως απομονώνει,αποκόπτει η  και ενώνει   ένα   ή  και  πολλά   γονίδια από  άσχετους  οργανισμούς,κόντρα  στη  φυσική   αναπαραγωγή και  παράγει  συνδυασμούς αμτίθετους στη  φυσική  αναπαραγωγή,  συνδιασμούς  απείθανων γονιδίων φυσικής  εξέλιξης ,που  έτσι τα   γενετικά   τροποποιημένα (μεταλλαγμένα) φυτά περιέχουν   γονίδια  από  ιούς,βακτήρια,ζώα, και  άσχετα  μεταξύ  τους   φυτά.

Όμως έτσι ,προκύπτουν αφύσικα  φυτά  και  ζώα , άσχετα  μεταξύ  τους,που αλλοιώνουν  το  φυσικό  περιβάλλον,για αναζήτηση  δήθεν μεγάλης  τεχνολογικής  προόδου ..Αλλά  τα νέα  δημιουργήματα   δεν  γνωρίζουμε αν  περιέχουν  τοξικές  ουσίες ή  αλλεργιογόνο  δράση,ενώ   η  ενδεχόμενη απόδοση μπορεί να  είναι   ένας   ανασφαλής νέος  οργανισμός,που  μπορεί να  επεκταθεί στο  περιβάλλον με  αλλοιωτικές   διεργασίες, για  μία  πορεία ανεξέλεγκτη  του  φυσικού  προς  το  άγνωστο,αφού  τυχαία   αναζητήθηκαν και  εφαρμόστηκαν τα  μεταλλακτικά  στοιχεία,οπότε διακόπτεται  η  επικοινωνία  με   το  παρελθόν.

Οι  μέλισσες  όμως  με  την  επικονίαση  των  φυτών διατηρούν  τη   βιοποικιλότητα  και  πρέπει να   θυμηθούμε  και  τον  Αιστάιν που  πρόβλεψε  ότι   θα τελειώσει  η   Ζωή   στον  Πλανήτη μας σε   4  χρόνια αν  χαθούν  οι μέλισσες,γιατί  από  αυτές προέρχεται η   βιοποικικότητα   και η  καρποφορία.Αυτές οι  μέλισσες είναι  το  εργαλείο της  ζωής που προέρχεται  από ανώτερη  δύναμη και  δεν  χρειάζεται αλλοιωτικές  παρεμβάσεις επικίνδυνων  μεταλλάξεων.

Έτσι  λοιπόν  εξηγούνται  φαινόμενα , όπως  τα  σύνδρομα κατάρρευσης  των μελισσιών, που  όλο  και  αυξάνονται  τα  ποσοστά του και  ίσως  οφείλεται  στο  ότι  βρισκόμαστε  στην αρχή αυτών   των  μεταλλαγμένων  καλλιεργειών.

Οι  μεγάλες  εταιρείες βιοτεχνολογίας  παραγωγής   των  γενετικά τροποποιημένων προϊόντων,των  μεταλλαγμένων  που  λέμε,επικαλούνται   την  δυνατότητα αύξησης  της  τροφής για   την   ενίσχυση  των  φτωχών λαών του  κόσμου,αλλά  μήπως  συμβάλλουν στην    αρρώστιας τους.

Σχετικά  να   αναφέρουμε   και  τον   Άγγλο φυσικό  Joseph Rotlat ,Νομπελίστα του 1995,που  συμμετείχε   στο  Μανχάταν -πρόγραμμα  για  την  κατασκευή  της ατομικής  βόμβας.Αυτός  χαρακτήρισε την  εξάπλωση  των γενετικά τροποποιημένων  προϊόντων χειρότερη  από  τη  χρήση   της   ατομικής  βόμβας,με  την  έννοια ότι ένα  μεταλλαγμένο προϊόν   που ελευθερώνεται στη  φύση,είναι  παρόμοιο  με  την  ατομική  βόμβα,με  την  έννοια  ότι προκαλεί  περιβαλλοντική  βλάβη,που  είναι  αδύνατο  να   την  αποφύγουμε και  είναι  παρόμοια  με  την  πυρηνική ενέργεια,γιαυτό  χρειάζεται  έμφαση στην  ασφάλεια  για  την  παραγωγή και  εκμετάλλευση  των γενετικά  τροποποιημένων  οργανισμών  (μεταλλαγμένων).

Η μετάλλαξη,(αν  και  δεν  το λέει κατά  βάθος ) πιστεύει,ότι  αντικαθιστά   το  Θεό -Δημιουργό,με  τη  δύναμή  της , που  λέγεται  «φύση».Αλλά,αν  ο  Θεός ήθελε  να σμείξει  γονίδια  από  εδώ  και  από εκεί θα  το  είχε κάνει .Και  τα  μεταλλαγμένα δεν  έχουν  δημιουργηθεί  μέσα   από  την  αγάπη αλλά  από  μία  ειδολολατρική ηθική που  προσκυνά  για  θεό τη  δύναμη  του  χρήματος και  του  ανθρώπου.

Όμως η  μετάλλαξη  διεγείρει τον πόθο για  καλύτερη  ζωή,πιο  άνετη,τι είδους  όμως:Τα μεταλλαγμένα είναι  μία  ωμή ανθρώπινη  επέμβαση  στη  Θεάρεστη   Δημιουργία,που  μπορεί  να φέρει  δεινά στη  φύση  και  τον  άνθρωπο και   δεν  πρέπει  να  ρισκάρουμε   πάνω στα  δημιουργήματα  του  Θεού,γιατί  τέτοιες  προσδοκίες είναι δαιμονικές και  κτηνώδεις(Άγιος Γρηγόριος ο  Παλαμάς).Και  να  μην  πλανώμαστε   απορρίπτοντας  τη  Θεία  Δημιουργία,γιατί   εκείνο  που  σπέρνουμε  σαν άνθρωποι , εκείνο  και  θα  θερίσουμε ( Απόστολος  Παύλος).-

ΠΗΓΗ:Μελισσοκομική Επιθεώρηση Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου 2015,σελιδα  415.Άρθρο Καρακάση Ευαγγέλου Ιερέα και  Γεωπόνου.

Και τον  ευχαριστούμε για  το  άρθρο  του , όπως  και  τη  Μελισσοκομική  Επιθεώρηση  για  τη   δημοσίευσή  του.-

 

Advertisements